Cookies με μπανάνα και βρώμη

Μία πολύ εύκολη και γρήγορη συνταγή από το βιβλίο Vegan Cookies Invade Your Cookie Jar των Isa Chandra Moscowitz & Terry Hope Romero, (σελ. 58, «Banana Everything Cookies»). Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να μου αρέσουν πολύ, καθώς δεν είμαι μεγάλη φαν της μπανάνας, αλλά μου άλλαξαν γνώμη! Ειδικά όταν φαγωθούν ζεστά από το φούρνο είναι το κάτι άλλο! Το μόνο που θα άλλαζα την επόμενη φορά, είναι πως θα χρησιμοποιήσω λιγότερη ζάχαρη καθώς βγήκαν αρκετά γλυκά για τα γούστα μου.

 
Υλικά
1 ώριμη μπανάνα (μέτριο μέγεθος)
1/3 της κούπας ηλιέλαιο
2/3 της κούπας ζάχαρη
1 βανίλια
3/4 της κούπας συν 2 κ.τ.σ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
½ κ.τ.γ. μαγειρική σόδα
¼ κ.τ.γ. αλάτι
¼ κ.τ.γ. κανέλα
2 κούπες βρώμη
½ κούπα τριμμένα καρύδια (εγώ χρησιμοποίησα αμύγδαλο)
½ κούπα σταγόνες σοκολάτας υγείας

1.Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς. Λαδώνουμε ελαφρά ένα ταψί.
2. Σε ένα μπολ, λιώνουμε τη μπανάνα με το πηρούνι και προσθέτουμε το λάδι, τη ζάχαρη, τη βανίλια και ανακατεύουμε καλά.
3. Προσθέτουμε αλεύρι, σόδα, αλάτι και κανέλα και ανακατεύουμε μέχρι όλα τα στεγνά υλικά να μουσκέψουν.
4. Προσθέτουμε τη βρώμη, το αμύγδαλο, και τις σταγόνες σοκολάτας και ανακατεύουμε καλά.
5. Πλάθουμε μπαλίτσες και τις βάζουμε στο ταψί. Τις πατάμε ελαφρώς και φροντίζουμε να μην είναι κολλητά μεταξύ τους.
6. Ψήνουμε για 10-12 λεπτά μέχρι να αρχίσουν να χρυσίζουν. Αφήνουμε να κρυώσουν για 2 λεπτά και είναι έτοιμα προς κατανάλωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι συνταγές που αγαπήσατε